[Consol] De los patrocinadores, logos y papelitos ...

Manuel Rabade Garcia mig at mig-29.net
Mon Jan 12 20:25:59 CST 2004

Raul, who happens to be smarter than you, thinks:
> me suena, me suena, comas power by microsoft?
>
> Creo que no, pero MIG que paso con comas?

Si, tenemos planeado eso: Tener las constancias impresas y solo meterlas
pa que les ponga el nombre, por eso te pregunto si nos haces el paro de
imprimir los machotes :)

Saludos.

 Bender: I ain't your loverboy Flexo, the guy you love so much.
   You even love anybody pretending to be him!
 Angleyne: Well, maybe I love you so much I love you no matter
   who you're pretending to be.
 Bender: Oh, how I wish I could believe or understand that.